I'm not one to stick around 我不是一個停留在同一個地方的人

One strike and you're out, baby 只要你犯一次錯,我就會離開,寶貝

Don't care if I sound crazy 儘管聽起來很瘋狂

But you never let me down 但你從未讓我失望

No, no 不,

That's why when the sun's up I'm sayin' 這就是為什麼太陽升起,我依然留在你身邊的原因

Still layin' in your bed saygin' 仍然躺在你的床上跟你說話

 

Got all this time on my hands 我仍有很充裕的時間

Might as well cancel our plans 可能會取消我們的計畫

I could stay here for a lifetime 我可永遠待在你身邊

 

So lock the door 所以鎖上門

And throw out the key 並丟棄鑰匙

Can't fight this no more 無法再爭論

It's just you and me 只有我和你

And there's nothing I, nothing I, I can do 而這裡沒有我可以做的事

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you 我注定和你膩在一起

 

So go ahead and drive me insane 所以大膽去做吧,讓我瘋狂

Baby, run your mouth 寶貝,盡管說吧

I still wouldn't change 但我仍然不會改變我的心意

Being stuck with you, stuck with you, stuck with you 和你膩在一起

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you 和你膩在一起

 

There's nowhere we need to be, no no no 我們不需要去任何地方

I'ma get to know you better 我想更加了解你

Kinda hope we're here forever 有點希望我們可以永遠待在這裡

There's nobody on these streets 街道上沒有任何人

If you tell me that the world's endin'如果你告訴我世界 滅亡了如果你告訴我世界即將滅亡了

Ain't no other way that I can spend it 我只想在剩下的時間與你待在一起

 

Got all this time on my hands 我仍有很充裕的時間

Might as well cancel our plans 可能會取消我們的計畫

I could stay here forever 我可永遠待在你身邊

 

 

So lock the door 所以鎖上門

And throw out the key 並丟棄鑰匙

Can't fight this no more 無法再爭論

It's just you and me 只有我和你

And there's nothing I, nothing I, I can do 而這裡沒有我可以做的事

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you 我注定和你膩在一起

 

 

So go ahead and drive me insane 所以大膽去做吧,讓我瘋狂

Baby, run your mouth 寶貝,盡管說吧

I still wouldn't change 但我仍然不會改變我的心意

Being stuck with you, stuck with you, stuck with you 和你膩在一起

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you 和你膩在一起

 

Baby, come take all my time 寶貝,占據我所有的時間吧

Go on, make me lose my mind 來吧,使我心狂

We got all that we need here tonight  我們今晚在這裡得到我們所需

 

I lock the door (Lock the door) 我鎖上門

And throw out the key 並丟棄鑰匙

Can't fight this no more (Can't fight this no more) 無法在爭論

It's just you and me 只有你和我

And there's nothing I, nothing I'd rather do 在這裡我沒有其他想做的事

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you 我只想和你膩在一起

 

So go ahead and drive me insane 所以大膽去做吧,讓我瘋狂

Baby, run your mouth 寶貝,盡管說吧

I still wouldn't trade all this 但我仍然不會改變我的心意

Lovin' you, hatin' you, wantin' you 愛你,恨你,想要你

I'm stuck with you, stuck with you, stuck with 我想和你膩在一起

You 你

Stuck with you, stuck with you, stuck with you 我要和你膩在一起

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 K粒 的頭像
    K粒

    K粒的部落格

    K粒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()