Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Remember when we sayin' all the same shit 記得我們一起許下的願望

Wish upon the stars that we made it 當星星降落,我們對它許下心願

Got too scared and didn't go 但最終因為太害怕而沒離去

Want so bad I went alone 我多麼渴望你能在我身邊,但最後只有我自己一個人

Pray so hard for the make up 我不斷祈禱,希望得以重來

All the time spent couldn't save us 但有了再多的時間,也無法挽回我們的關係

Got too scared and didn't go 最終因為太害怕而沒離去

Want so bad I went alone 我多麼渴望你能在我身邊,但最後只有我自己一個人

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

With or without you I waited my whole life 不論有你或沒有你,我等待了一輩子

I could wait a little longer 我不能夠再浪費一點時間

With or without you I say that I'm alright 不論有你或沒有你,我說了我很好

We just grew apart for the same things 我們只是分開學習經歷了一樣的事

But I know we both want the same things 但我心裡明白我們內心所渴望的是相同的

You don't wanna deal with the same things 你不願再為同一件事心煩

I don't wanna leave for the same things 我也不想再為了同一件事而離開

(For the same old things) 為了和之前相同的事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

And if I was to blame 如果這是我該負責的事

I swear that I'll pick up the pieces 我發誓我絕對會收拾殘局

You say that you don't wanna keep 'em 你說你不想留著他們

I'll leave one behind just in case 我還是會以防萬一留下一個

Through all the mistakes 經歷過這些錯誤

I'm scared of the fact that you're leaving 我害怕你會離開我的這個事實

I know that we both had our reasons 我了解我們都有各自的原因

But I wish that you wanted to stay 但我仍然期盼你渴望我留在這裡

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright  過的很好

Sa-said I'm alright, right, right  真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

Said I'm alright 我說我很好

Said I'm alright 過的很好

Sa-said I'm alright, right, right 真的沒事

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 K粒 的頭像
    K粒

    K粒的部落格

    K粒 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()