I had a dream 我曾做過一個夢
I got everything I wanted 我得到所有我想要的東西
Not what you'd think 不像你想的那樣
And if I'm being honest 如果要我說實話
It might've been a nightmare 它可能是個噩夢
To anyone who might care 對於任何關心它的人
Thought I could fly (fly) 想像我會飛
So I stepped off the golden, mm 所以我從金門大橋一躍而下

Nobody cried (cried, cried, cried, cried) 沒有人為我哭泣
Nobody even noticed 甚至沒有人發現
I saw them standing right there 我看見他們站在那
Kinda thought they might care (might care, might care) 想著他們可能在乎我
I had a dream 我曾做過一個夢
I got everything I wanted 我得到所有我想要的東西
But when I wake up, I see 但當我醒來後,我看到
You with me 你陪在我身邊
And you say, "As long as I'm here 你說:只要我還在這
No one can hurt you 沒有人可以傷害你
Don't wanna lie here 不想對你說謊
But you can learn to 但你可以學著
If I could change 若我能夠改變
The way that you see yourself 你看待你自己的方式
You wouldn't wonder why you're here 你不會懷疑自己存在的價值
They don't deserve you" 他們不值得擁有你
I tried to scream 我試圖尖叫
But my head was underwater 但我的頭像被水淹沒
They called me weak 他們說我軟弱
Like I'm not just somebody's daughter 好像我不是某個人的掌上明珠
 
It could've been a nightmare 它可以是個噩夢
But it felt like they were right there 但感覺噩夢是真的
And it feels like yesterday was a year ago 昨天像是一年前一樣離我好遠
But I don't wanna let anybody know 但我不想讓任何人知道
'Cause everybody wants something from me now 因為每個人都想從我身上得到什麼
And I don't wanna let 'em down 而我不想讓他們失望
I had a dream 我曾做過一個夢
I got everything I wanted 我得到所有我想要的東西
But when I wake up, I see 但當我醒來後,我看到
You with me 你陪在我身邊
你陪在我身邊
And you say, "As long as I'm here 你說:只要我還在這
No one can hurt you 沒有人可以傷害你
Don't wanna lie here 不想對你說謊
But you can learn to 但你可以學著
If I could change 若我能夠改變
The way that you see yourself 你看待你自己的方式
You wouldn't wonder why you're here 你不會懷疑自己存在的價值
They don't deserve you" 他們不值得擁有你
If I knew it all then would I do it again? 如果當時我知道的話,我還會做出一樣的選擇嗎?
Would I do it again? 我會再做出一樣的決定嗎?
If they knew what they said would go straight to my head 如果他們知道他們所說的話語會深植在我心中,大大的影響我
What would they say instead? 他們會說什麼來代替那些傷人的話語
If I knew it all then would I do it again? 如果當時我知道的話,我還會做出一樣的選擇嗎?
Would I do it again? 我會再做出一樣的決定嗎?
If they knew what they said would go straight to my head 如果他們知道他們所說的話語會深植在我心中,大大的影響我
What would they say instead? 他們會說什麼來代替那些傷人的話語
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 K粒 的頭像
    K粒

    K粒的部落格

    K粒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()