close

一次偶然在youtube上聽到,聽到一半覺得驚為天人,於是重播,認真看完整首mv,在看看點閱率,這麼棒的歌竟然這麼少人聽,因此我就想藉部落格這個平台和大家分享這位優秀又有才華的歌手和這首讓人為之讚嘆的歌吧!

歌詞

I love that new dress you bought  我喜歡你買的那件新洋裝
Yeah you sure look nice  沒錯,你看起來的確很棒
Heard you liked that new restaurant  聽說你喜歡那間新餐廳
You know I've been there twice  你知道我去過那邊兩次
And the way that you switch up your hair  也知道你如何撥弄你的頭髮

All of the moments we've shared  所有我們曾一起分享的時光
Strolling the streets back in Rome  在羅馬漫步在街道上
Oh, how I wish I was there  喔,多麼希望我也在那
It ain't fair  這不公平
No, it ain't fair  對,這真的不公平
I'm in my bed sitting, talking to screens all day  我整天待在我的床上坐著,和螢幕說話
But I can't seem to say what's on my brain  但是我似乎不能說出我腦袋中的想法
But I wonder, I wonder  但我左思右想
If you would feel the same  是否你也會有相同的感覺
If one day we'd meet face to face  如果有一天我們能遇見並看見彼此
I messaged you yesterday  我昨天傳訊息給你
Haven't heard back yet  還未聽見你的回覆
Did I do something wrong  是我做錯了什麼嗎
Or is it something I said  還是我說錯了什麼
And it hurts me inside  你沒有回覆傷了我的心
Cause it's killing my pride  因為看見你回覆給其他人
To see you reply to all of these other guys  這傷透我的自尊
Tell me why  告訴我為什麼
Tell me why  告訴我為什麼
Tell me why, ooh, oh, ooh  告訴我為什麼啊~
I'm in my bed sitting, talking to screens all day  我整天待在我的床上坐著,和螢幕說話
But I can't seem to say what's on my brain  但是我似乎不能說出我腦袋中的想法
But I wonder, I wonder  但我左思右想
If you would feel the same  是否你也會有相同的感覺
If one day we'd meet face to face  如果有一天我們能遇見並看見彼此
I'm in my bed sitting, talking to screens all day  我整天待在我的床上坐著,和螢幕說話
I know you don't even know my name  我知道你甚至不曉得我的名字
But I wonder, I wonder  但我左思右想
If you would feel the same  是否你也會有相同的感覺
If one day we'd meet face to face  如果有一天我們能遇見並看見彼此
 
arrow
arrow

    K粒 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()